Wednesday, August 15, 2012

玻璃心

yohoo
i get my Samsung SIII jor
but i am not so happy
haizzz
macam sign up wrong plan
haizzz
damn sad
until now T.T

i love this phone more than note
but jus the plan
Haizzz
THANK MY HUN BUY FOR ME >.<


今天原本有约的。。。
结果我去到时候没有人了
因为我迟到了
我在那里等了等
打电话有没有人接
就找chloe喝茶咯
她第一句话就是
你怎么穿到这样,又没有化妆,好像安第
T.T
我的天啊。。
我变成安第
我不要啦
是时候帮我的衣橱和化妆包进货了
可是.......
还是算了吧
>.<


No comments:

Post a Comment